Otsing
Registreeri
Logi sisse
There are no results for this search.
Et säilitada optimaalseid pidurdamis omadusi tuleb vastavalt sõidukitootjale ettenähtud hooldusintervallidest kinnipidada!
Standartid
FMVSS No. 116-DOT4 ja DOT3SAE J1703 - DIN/ISO 4925
Kuiv keemistemperatuur: vähemalt 280°C (50°C rohkem, kui tava DOT4)
Märg keemistemperatuur: 200°C (45°C rohkem, kui tava DOT4)
Originaal ATE pidurivedelik
Üldine informatsioon:
Kuiv keemistemperatuur on määratud uue pidurivedeliku korral - vee sisaldus 0%. Märg keemistemperatuur on standardi järgi mõõdetud veesisaldusega 3,7%, mis on siis arvestatud keskmine vee sisaldus 2 aasta järel.Kui piduriõli on vahetamata kauem, ning vee sisaldus pidurivedelikus on 8% on pidurivedeliku keemistemperatuur langenud juba vee keemistemperatuurinin ~ 100°C juurde.