- Täiustatud kulumiskaitse, talub suurepäraselt termilist koormust, disainitud vältimaks aurustumist ja vahutamist.
- Roolivõimendi ühtlane töö kõikvõimalikes tingimustes ja sobib enamiku roolivõimendite jaoks.
- Väldib võimsuse kadu.
- 50% kõrgem viskoossus kõrgel temperatuuril ja 1/5 kõrgel temperatuuril aurustumisest.
- Suurem kuumakindlus aitab vältida keemist.
- Aitab vältida kõrgel temperatuuril roolivõimendi töö nõrgenemist ja rasket roolimist madalatel temperatuuridel.
- Ühildub nii sünteetiliste- kui ka hüdrokrakkitud õlidega.
- 1/4 roolivõimendi hüdrokrakkitud õlide oksüdatsioonist.
- Aitab vältida lekkimist ja "krigistamist".
RED LINE roolivõimendi vedelik vastab enamiku autotootjate normatiividele ja seda saab kasutada seal, kus tootja nõuab mis tahes automaatkäigukasti vedelikku, näiteks Dexron®, Dexron II®, II-E® või Dexron III®, Ford Type-F , Mercon või M2C138-CJ, mida nõuavad Ford, AMC, Toyota, Nissan, Lexus, Infiniti, Jaguar, VW, Mercedes-Benz, BMW, SAAB, Subaru, Volvo, Porsche, Mitsubishi, Mazda ja paljud teised.
See vedelik vastab ka roolivõimenditele, mis nõuavad GM PN 1050017 või 1052884 (spetsifikatsiooninumber 9985010), Chrysleri spetsifikatsiooninumbrit 5931 ja Fordi spetsifikatsiooninumbrit M2C33-F. See vastab ka Denison HF-O, Vickersi labapumpade ja Sundstrandi kolbpumpade hüdraulika spetsifikatsioonidele.
Sobiv asendus Eaton Superchargeri vedelikule, GM pt# 12345982, AC Delco pt# 10-4041, Ford pt# XL-4, Ford ESE-M99C115-A, Toyota pt# 08885-80108
Ei sobi kasutamiseks hüdraulilise vedrustusega süsteemidele ning Honda teatud süsteemidele.